Thursday, July 17, 2008

^我怀念的^

嗯...无法不承认自己的迟钝... 呵呵呵.... 最近才发现原来是这样这样把相机里,记忆卡以外的照片传进电脑.... 好啦好啦.... 是很钝啦... 可是这些却是超有纪念价值的照片哦... 呵呵呵... 是毕业典礼...还有其他很多很多不知道在谁的手上了....T.T 看着这些照片,想念会开始泛滥,难以收拾...
*
我怀念的 是无话不说  *我怀念的 是一起作梦
*我怀念的 是争吵以后 
*还是想要爱你的冲动
*我记得那年生日 ,也记得那一首歌 ,记得那片星空 
*最近的右手
*最暖的胸口




5 comments:

Anonymous said...

羡慕 =)
我高中都没有毕业呢

yoongshin said...

我们的合照要再传给我
我可以上网了
你不要将忙啊
我要谈天
哈哈
怀念怀念
想你想你

-WenDy- said...

国仪....
祝你快乐。。。

Anonymous said...

哇 你毕业好多礼物哦
对啊 那时候我们是多么的生涩
虽然我现在也一样啦 哈哈

秋.落葉 said...

lp, zy:
hahah....
i think we all same same...
same same miss the high shool life...rite?
hahaha

yoong shin:
cannot call u big head ady...coz now got another big head zy here...
hahaha
miss you too...
take care ya girl...cant wait to see u end of the year^^

凡紫星:
feel surprise to see ur comment here..
ehehe
i got see ur blog also de...
hehehe
nice blog yea
miss u all....
no worries girl..i'll be fine here
u also..
i hope u happy...
remember...to smile..yea?
can find me if u feel like doin so...^^
and...gambate..for the new post now....^^
u can do it...